вівторок, 9 жовтня 2012 р.

Модуль 2. Рефлексія

    Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме, обговорили, яким чином проекти допоможуть моїм учням відповідати вимогам державних освітніх стандартів та програм і сприяють розвитку в них навичок 21 століття. Я зрозуміла, як саме я можу використовувати метод проектів для покращення навчального процесу, підвищення мотивації навчальної діяльності школярів
     Ми систематизували свої знання про метод навчальних проектів та інші інноваційні педагогічні технології, розглянули приклади Портфоліо,  шаблон Плану вивчення теми, форму оцінювання Портфоліо. Я створила закладки на Інтернет-ресурси щодо методу проектів і, використавши їх, створила публікацію для учителів з метою ознайомлення з навчальними проектами, їх видами, формулюванням їх значення для учнів.
      Найбільше сподобалося створення закладок на Інтернет-ресурси, оскільки створенням публікацій я займалася дещо раніше.

Немає коментарів:

Дописати коментар